• 0887 772 787
  • гр. Пловдив, бул. Освобождение 63

SEO оптимизация на сайт и цени

Какво е SEO или оптимизация на сайт?

SEO (Search engine optimization) или както е познато и разпространено в България "SEO оптимизация" е метод, чрез който специалисти наречени "SEO оптимизатори" следвайки препоръките на Google guidelines подобряват класирането на Вашия уеб сайт в органичното търсене.

Защо имаме нужда от SEO?

Представете се, че имате чудесен физически магазин. Продуктите Ви са качествени и на конкурентни цени, но магазинът е разположен в краен квартал или на гърба на забутана сграда. Със сигурност ще имате трудности в намирането на клиенти. Същото е с електронният магазин или фирмен уеб сайт, никой няма да го посещава ако нямате рекламна стратегия и не вложите средства в интернет маркетинг. Тук на помощ идва SEO оптимизацията. Работа на една SEO агенция е да покаже Вашия уеб сайт на хората търсещи даден продукт или услуга, да провери качеството на съдържанието и кои ще са подходящите лендинг страници за съответните ключови думи/фрази.

Друга силна страна на SEO това е таргетираният органичен трафик, който безспорно е изключително ценен маркетингов канал. Всекидневните търсения по различни ключови думи/фрази в Google е над 3.5 милиарда! Кой не би искал да има една съвсем малка част от този трафик на своя сайт? Това е основното предимство, което прави оптимизацията на сайт толкова търсена услуга в световен мащаб. Сайтовете, които са в първите 10 резултата и най-качествено съдържание обикновено обират почти целия трафик и клиенти.

Икона какво е SEO
Икона етапи на SEO оптимизация

Какви са етапите на SEO оптимизацията?

Одит на сайта

Ако вече имате изработен уеб сайт нашата работа е да направим пълен технически одит. Да намерим слабостите допуснати при изработка на сайта, да дадем насоки на разработчиците или сами да ги отстраним.

On-page SEO включва:

  • Правилно подбиране на заглавия и описания на страниците и продуктите;
  • Правилно използване на headings (H1, H2, H3, H4, H5, H6);
  • Създаване на съдържание (Content Marketing) и насищане с подходящи ключови думи;
  • Подобрение на кода, добавяне на кеширащи модули, модули за компресия;
  • Оптимизиране на изображенията, добавяне на alt/title тагове;
  • Анализиране на грешките (4xx, 5xx) и отстраняването им;
  • Добавяне на вътрешни връзки (internal linking);
  • Конфигурация и подаване на XML sitemap към основните търсачки (Google, Bing, Yandex);
  • Добавяне на robots.txt и оптимизирането му;
  • Премахване/коригиране на дублирано съдържание, което може да се окаже решаващо за класиране на вътрешните страници;
  • Проверка за правилно пренасочване на www версия на уебсайта.
  • При възможност добавяне на Structured data markup (Microdata) или писане на JSON код за целевите страници;
  • Анализ на определените ключови думи за обем месечни търсения, трудност при класиране, long tail keywords и други.

Off-page SEO включва:

  • Извличане, преглед и анализ на съществуващите входящи връзки;
  • Създаване и качване на Google Disavow файл (само ако намерим зловредни връзки, които смятаме, че биха навредили на Вашия сайт);
  • Добавяне на уеб сайта в подходящи за целта авторитетни и релевантни сайтове;
  • Създаване на Social Shield (множество профили в популярни социални мрежи и споделяне на съдържание от сайта);
  • Създаване на Trust Flow профили с добър DR (Domain Rating);
  • Създаване или заявяване (claim) на Google My Business страница;
  • Преглед на входящите връзки на конкуренцията и при възможност добавяне на връзки към Вашия сайт;
Икона Off-page SEO

SEO пакети и цени за абонаментна оптимизация на сайт

Средно: 4.2 (от 6 гласа)

Свържете се с нас