SEO оптимизация на сайт и онлайн магазин на добра цена

Какво е SEO оптимизация на сайт?

SEO (Search engine optimization) или както е познато и разпространено в България "SEO оптимизация" е метод, чрез който специалисти наречени "SEO оптимизатори" следвайки препоръките на Google guidelines подобряват класирането на Вашия уеб сайт в органичното търсене на търсачките, като Google, Yahoo!, Bing и други.

Това което отличава SEO оптимизацията от другите рекламни канали е, че всички онлайн маркетинг специалисти признават, че органичния трафик конвертира най-добре. Затова и много нови сайтове започват работа директно върху SEO още от момента на пускането на сайта. Но дори и SEO да бъде започнато на по-късен етап, а първоначално да се заложи на Google Adwords и други онлайн рекламни техники, може да сте сигурни, че SEO оптимизацията е една дългосрочна и сигурна инвестиция във Вашия сайт.

Защо имаме нужда от SEO оптимизация?

Представете се, че имате чудесен физически магазин. Продуктите Ви са качествени и на конкурентни цени, но магазинът е разположен в краен квартал или на гърба на забутана сграда. Със сигурност ще имате трудности в намирането на клиенти.

Същото е с всеки онлайн магазин или фирмен уеб сайт, никой няма да го посещава ако нямате рекламна стратегия и не вложите средства в интернет маркетинг, за да си осигурите добър трафик към себе си, както и печалби. Тук на помощ за подобряване на класирането за търсещи машини идва SEO оптимизация на сайтове позната още и, като оптимизация на сайтове.

Работа на една SEO агенция е да покаже Вашия бизнес сайт на хората търсещи даден продукт или услуга в Google и да провери качеството на съдържанието и кои ще са подходящите лендинг страници за съответните ключови думи/фрази. Добрата оптимизация е това което ще изстреля сайта Ви едни гърди напред пред конкуренцията в Google, както и пред всички други сайтове в нишата.

Какво е органичен трафик и връзка със SEO оптимизация?

Друга силна страна на SEO оптимизацията за Google това е таргетираният органичен трафик, който безспорно е изключително ценен маркетингов канал. Всекидневните търсения по различни ключови думи/фрази в Google е над 3.5 милиарда! Тук става дума за много информация, данни и трафик в интернет пространството. Кой не би искал да има една съвсем малка част от този трафик на своя сайт?

Това е основното предимство, което прави оптимизация на сайт толкова търсена услуга в световен мащаб. Сайтовете, които са в топ 10 на органичните резултати и най-качествено съдържание обикновено обират почти целия трафик и клиенти. Обикновено всяко оптимизиране на сайтове в Google изисква различен подход, трябва да се подходи внимателно в зависимост от нишата и да се заложи на добър user experience (UX) на потребителите.

Икона какво е SEO
Икона етапи на SEO оптимизация

Какви са етапите на SEO оптимизацията на сайтове?

Одит на уеб сайт

Ако вече имате изработен сайт нашата работа е да направим пълен технически одит на всички вътрешни и външни фактори, които оказват влияние на оптимизацията на един уеб сайт. В процеса на работа да намерим слабостите допуснати при изработка на сайта, да дадем насоки на разработчиците или сами да ги отстраним. Много сайтове и тяхната seo оптимизация страдат от допуснати различни технически грешки от разработчиците, достатъчно е леки корекции и да се променят малки фрагменти в кода на сайта , за да бъде постигнато значително покачване в класирането в Google.

Други сайтове пък страдат от вреди нанесени от небрежна сео оптимизация и за да бъде поправено това което е направила предишна SEO агенция понякога се искат месеци усилена работа, и да се вложат доста средства преди позициите на дадена ключова дума в търсачките и резултатите да бъдат задоволителни.

Достатъчно е само да има проблеми във версията на сайта за определени мобилни устройства и това веднага ще се отрази на резултатите.

On-page SEO оптимизация на уеб сайт е:

  • Правилно подбиране на заглавия и описания на страниците и продуктите;
  • Правилно използване на headings (H1, H2, H3, H4, H5, H6);
  • Създаване на съдържание (Content Marketing) и насищане с подходящи ключови думи;
  • Подобрение на кода, добавяне на кеширащи модули, модули за компресия;
  • Оптимизиране на изображенията, добавяне на alt/title тагове;
  • Анализиране на грешките (4xx, 5xx) и отстраняването им;
  • Добавяне на вътрешни връзки (internal linking);
  • Конфигурация и подаване на XML sitemap към основните търсачки (Google, Bing, Yandex);
  • Добавяне на robots.txt и оптимизирането му;
  • Премахване/коригиране на дублирано съдържание, което може да се окаже решаващо за класиране на вътрешните страници;
  • Проверка за правилно пренасочване на www версия на уебсайта.
  • При възможност добавяне на Structured data markup (Microdata) или писане на JSON код за целевите страници;
  • Анализ на определените ключови думи за обем месечни търсения, трудност при класиране, long tail keywords и други.

Off-page SEO, познато още и като външна оптимизация включва:

  • Извличане, преглед и анализ на съществуващите входящи връзки;
  • Създаване и качване на Google Disavow файл (само ако намерим зловредни връзки, които смятаме, че биха навредили на Вашия сайт);
  • Добавяне на уеб сайта в подходящи за целта авторитетни и релевантни сайтове;
  • Проверка на URL адресите за аномалии/грешки и др.
  • Създаване на Social Shield (множество профили в популярни социални мрежи и споделяне на съдържание от сайта);
  • Създаване на Trust Flow профили с добър DR (Domain Rating);
  • Създаване или заявяване (claim) на Google My Business страница;
  • Преглед на входящите връзки на конкуренцията и при възможност добавяне на връзки към Вашия сайт;
  • Следене на последните тенденции и ъпдейти на Google и при нужда промени по цялостната SEO стратегия
Икона Off-page SEO

SEO пакети и цени за абонаментна оптимизация на сайта

Средно: 4.5 (от 14 гласа)

Свържете се с нас