SEO оптимизация на сайт и онлайн магазин на добра цена

Какво е SEO оптимизация на сайт?

SEO (Search engine optimization) или както е познато и разпространено в България SEO оптимизация за търсачки е метод, чрез който специалисти наречени "SEO оптимизатори" следвайки препоръките на Google guidelines подобряват класирането на Вашия уеб сайт в органичното търсене на търсачките, като Google, Yahoo!, Bing и други. Класиране на страницата и резултатите от търсенето отдавна вече НЕ зависят от добавянето и оптимизирането на различни мета тагове и ключови думи.

Това което отличава SEO оптимизация на сайтове от другите рекламни канали е, че всички маркетинг специалисти признават, че органичния трафик конвертира най-добре. Затова и много нови сайтове започват работа върху SEO оптимизация още от момента на пускането на сайта. Но дори и SEO оптимизацията да бъде започнато на по-късен етап, а първоначално да се заложи на Google Adwords и други онлайн рекламни техники, може да сте сигурни, че SEO оптимизацията е една дългосрочна и сигурна инвестиция във Вашия сайт.

Защо трябва да се направи SEO оптимизация на сайта?

Представете се, че имате чудесен физически магазин. Продуктите Ви са качествени и на конкурентни цени, но магазинът е разположен в краен квартал или на гърба на забутана сграда. Със сигурност ще имате трудности в намирането на клиенти. Същото е с всеки онлайн магазин или фирмен уеб сайт, никой няма да го посещава ако нямате рекламна стратегия и не вложите средства в интернет маркетинг, за да си осигурите добър трафик към себе си, както и печалби. Тук на помощ за подобряване на класирането за търсещи машини идва SEO оптимизация на сайт позната още и, като оптимизация на сайтове.

Работа на една SEO агенция е да покаже Вашия бизнес сайт на хората търсещи даден продукт или услуга в Google и да провери качеството на съдържанието и кои ще са подходящите лендинг страници за съответните ключови думи/фрази. Добрата SEO оптимизация е това което ще изстреля сайта Ви едни гърди напред пред конкуренцията в Google, както и пред всички други сайтове в нишата.

Икона какво е SEO

SEO пакети и цени за абонаментна оптимизация на сайта

Икона етапи на SEO оптимизация

Какви са етапите на SEO оптимизацията на сайтове?

SEO одит на уеб сайт

Ако вече имате изработен сайт нашата работа е да направим пълен технически одит на всички вътрешни и външни фактори, които оказват влияние на SEO оптимизацията на един уеб сайт. В процеса на работа да намерим слабостите допуснати при изработка на сайта, да дадем насоки на разработчиците или сами да ги отстраним.

Много сайтове и тяхната SEO оптимизация страдат от допуснати различни технически грешки от разработчиците, достатъчно е леки корекции и да се променят малки фрагменти в кода на сайта , за да бъде постигнато значително покачване в класирането в Google. Друг път пък е нужна цялостна промяна на структурата на сайта.

Други сайтове пък страдат от вреди нанесени от небрежна SEO оптимизация за търсачки и за да бъде поправено това което е направила предишна SEO агенция понякога се искат месеци усилена работа, и да се вложат доста средства преди позициите на ключови думи в търсачките и резултатите да бъдат задоволителни. Достатъчно е само да има проблеми във версията на сайта за определени мобилни устройства и това веднага ще се отрази на резултатите.

On-page SEO оптимизация на уеб сайт е:

  • Правилно подбиране и анализ на заглавия и описания на страниците, продуктите и услугите, за Google и последваща SEO оптимизация;
  • Правилно използване и анализ на headings (H1, H2, H3, H4, H5, H6), за Google и за Search Engine Optimization използването на ключовите думи в заглавията на сайт е от огромно значение. Те могат да помогнат много при класирането.
  • Създаване на съдържание (Content Marketing), насищане на съдържанието с ключовите думи определени при анализ на сайта и подготовка за SEO оптимизация на сайтове;
  • Подобрение и оптимизация на кода, добавяне на кеширащи модули, модули за компресия, с помощта на които чувствително могат да се подобрят работата и оптимизацията на сайта и да се намали Bounce rate;
  • SEO oптимизация на изображенията, добавяне на ALT/Title тагове;
  • Анализиране на грешките (4xx, 5xx) и отстраняването им;
  • Добавяне и SEO оптимизацията на вътрешни връзки (internal linking);
  • Конфигурация и подаване на XML sitemap към основните търсачки (Google, Bing, Yandex);
  • Добавяне на robots.txt и оптимизирането му;
  • Премахване/коригиране на дублирано съдържание, което може да се окаже решаващо за класиране на вътрешните страници;
  • Проверка за правилно пренасочване на www версия на уебсайта;
  • При възможност добавяне на Structured data markup (Microdata) или писане на JSON код за целевите страници;
  • SEO анализ на определените ключови думи и фрази за обем месечни търсения, трудност при класиране, long tail keywords и други.

Off-page SEO, познато още и като външна оптимизация включва:

  • Извличане, преглед и анализ на съществуващите входящи връзки;
  • Създаване и качване на Google Disavow файл (само ако намерим зловредни връзки, които смятаме, че биха навредили на Вашия сайт);
  • Добавяне на уеб сайта в подходящи за целта авторитетни и релевантни сайтове;
  • SEO проверка на URL адресите за аномалии/грешки и др.
  • Създаване на Social Shield (множество профили в популярни социални мрежи и споделяне на съдържание от сайта). Хубаво за оптимизация SEO e да се споделя свежото съдържаниe от вашия сайт редовно;
  • Създаване на Trust Flow профили с добър DR (Domain Rating);
  • Създаване на Google my Business страница (ако бизнесът е вече съществуващ и не е заявен се прилага "Claim"); Google my Business е много силно оръжие в Local SEO оптимизация Google и не е за подценяване особено за сайтове за локални услуги.
  • Преглед и SEO анализ на входящите връзки на сайтове на конкуренцията. При възможност добавяне на същите връзки към вашия сайт и намиране на още подобни сайтове, като целта е да се осигури линк профил максимално близък до този на конкуренцията.
  • Следене на последните тенденции и ъпдейти на Google и при нужда промени по цялостната SEO стратегия.

Какво е органичен трафик и връзка със SEO оптимизацията?

Друга силна страна на SEO оптимизация за търсещи машини това е таргетираният органичен трафик, който безспорно е изключително ценен маркетингов канал. Всекидневните търсения по различни ключови думи/фрази в Google е над 3.5 милиарда! Тук става дума за много информация, данни и трафик в интернет пространството. Кой не би искал да има една съвсем малка част от този трафик на своя сайт?

Това е основното предимство, което прави оптимизация на сайт толкова търсена услуга в световен мащаб. Сайтовете, които са в топ 10 по ключовите думи на органичните резултати на търсачките и най-качествено съдържание обикновено обират почти целия трафик и клиенти. Обикновено всяко оптимизиране на сайтове в Google изисква различен подход, трябва да се подходи внимателно в зависимост от нишата и да се заложи на добър user experience (UX) на потребителите.

Икона Off-page SEO

Речник на SEO оптимизатора

Надяваме се, че всичката тази информация за SEO е била полезна за всички и е отговорила на въпроси от SEO естество с които бихте се сблъскали при оптимизация на сайтове за търсачки, като:

Какво е SEO оптимизация на сайт за Google, както и откъде да започнете оптимизацията на сайта и подбора на ключови думи, които могат да бъдат най-полезни и за вашия бизнес, и за потребителите.

Разбира се от SEO гледна точка могат да възникнат много други специфични въпроси в зависимост от спецификите на уеб сайта, нишата и много други фактори.

Средно: 4.5 (от 15 гласа)

Свържете се с нас

Моля, отговорете на въпроса