Нека направим една бърза калкулация колко би струвала КАЧЕСТВЕНА оптимизация на месечна база, като приемем, че SEO агенцията/специалистът поема и осигуряването на качествено съдържание. Например пакетът SEO Standart, които предлагаме за малки и средно големи сайтове и клиентите най-често поръчват.
Крайна калкулация около 700 лв. без ДДС, като остатъка е печалба за SEO агенцията. Все пак не очаквате, че някой ще работи БЕЗПЛАТНО, нали? Ако се замислите става ясно, че цените не само не са високи ами и повече от нормални. Свържете се с нас за индивидуална оферта съобразена с вашите конкретни нужди и желания.
В наши дни постоянно могат да бъдат видени обяви, като:
Оптимизацията на сайтове се фокусира предимно върху следните неща:
След като описахме накратко какво е SEO оптимизацията нека разясним накратко как се прави SEO оптимизация за търсещи машини. Представете се, че имате чудесен физически магазин. Може продуктите Ви да са качествени и на конкурентни цени, но магазинът е разположен в краен квартал или на гърба на забутана сграда.
Няма как хората да Ви намират лесно и със сигурност ще имате трудности в намирането на клиенти, което от своя страна ще доведе до спад във финансовите постъпления и оборота. Същото е с всеки онлайн магазин или фирмен уеб сайт, никой няма да го посещава ако нямате рекламна стратегия и не вложите средства в интернет маркетинг, за да си осигурите добър трафик към себе си, както и печалби.
Работа на SEO агенцията и на оптимизаторите е да покаже Вашия бизнес сайт на хората търсещи даден продукт или услуга в Google и да провери качеството на съдържанието и кои ще са подходящите лендинг страници за съответните ключови думи. Доброто оптимизиране на сайт е това, което може да го изкачи едни гърди напред пред конкуренцията в Google, като не разчитате на платена Google Ads (Adwords) реклама.
Ако сайтът Ви е вече изграден и функциониращ наша работа е необходимо да направим пълен технически одит на тези вътрешни и външни фактори, които оказват влияние при SEO оптимизацията за търсачки. В процеса на работа да намерим слабостите допуснати при изработка на сайта, да дадем насоки на разработчиците или сами да ги отстраним.
В наше време много повече сайтове страдат от допуснати различни технически грешки от разработчиците. Понякога е достатъчно чрез леки корекции, да се променят малки фрагменти в кода на сайта и това да доведе до значително покачване в класирането в Google. Друг път пък промените са свързани с цялостна промяна на структурата на сайта. Чрез тези промени може да се получи временен спад, но в дългосрочен план това да е печеливша стратегия и да направи така, че сайтът да стане лидер в своята ниша.
Други сайтове пък страдат от вреди нанесени от небрежно SEO и за да бъде поправено това което е направила предишна SEO агенция понякога се искат месеци усилена работа, и да се вложат доста средства преди позициите на ключови думи да донесат търсените резултати. Достатъчно е само да има проблеми в дизайна за определени мобилни устройства и това веднага ще се отрази в резултатите на Google.
Много собственици на сайтове и онлайн магазини не разбират защо техният уеб сайт не е на първо място, при търсене на продукт или услуга, които и те предлагат. SEO специалистите също понякога изпитват затруднения да разберат, какво още му е нужно на един сайт да надмине конкуренцията. Често срещана грешка е и да се разчита, че когато се прави уеб дизайн на сайта или онлайн магазин разработчика автоматично ще направи и оптимизация за търсачки.
Оптимизацията обхваща 3 главни направления:
Това са трите главни неща, които определят, колко успешно ще се представи един сайт в търсачките. Без подобряване на тези три характеристики, уеб сайтът няма как да увеличи приходите, които носи, да подобри класирането си по ключови думи или да увеличи трафика си от посетители.
Повечето специалисти, които се занимават с оптимизация на сайтове ще ви отговорят, че всичко зависи от обхождането на сайта и от индексирането му, но истината е, че има много други неща, които трябва да се подобрят.
Всичко започва от това как точно работят търсачките. Те дават приоритет на някои сайтове, а други ги пращат назад в резултатите, тоест търсачките определят правилата на играта. Първо обаче, уеб сайтът трябва да бъде индексиран, а това се случва след като търсачката го обиколи с един от нейните ботове. Индексирането е нещо, като „виждането“. След като търсачката вече вижда сайта, то тя е готова да определи, дали той заслужава да бъде на челни позиции.
А той би заслужил да е на някоя от първите позиции, ако отговаря на ключовите думи, които се търсят. Трябва да осигурява и най-добрата стойност за потребителите, тоест кликайки на линка, потребителите трябва да се задържат някакво време вътре, като четат някоя статия, гледат видео или по някакъв начин взаимодействат със съдържанието. В противен случай, това е лош знак за търсачките и те оценяват уеб сайта ниско.
Логиката е следната: „Ако потребителите са въвели някакви ключови думи в търсачката, видели са сайта, кликнали са на него и след това веднага са го напуснали, означава, че той не им е предложил нужната информация, следователно няма защо да стои напред в резултатите“.
Търсачките притежават ботове, които обхождат сайтовете в интернет пространството. Ботовете отиват в интернет сървъра и обхождат цялото съдържание, което не е ограничено, тоест разрешено е за достъп. След като го обходят, те пренасят съдържанието на техен сървър - примерно на Google сървър. Google сървърът ще си го подреди по определен начин и ще е готов да връща отговори, когато някой попита нещо в търсачката, тоест направи заявка.
На първо място това е честото обхождане на сайта, при което се виждат промените по него, добавеното съдържание, увеличения трафик и др. След това търсачките обръщат внимание на това, дали много хора кликат на Вашия уебсайт и колко време се задържат там.
Когато всички тези неща са налице, сайтът има стабилна позиция в Google резултатите и стабилен трафик от посетители.
Bing търсачката на Microsoft държи малко над 6% от пазара.
Yahoo! е търсачката която доминираше света на търсачките преди появата на феномена Google. Обаче лошата стратегия и планиране в Yahoo! през годините е това което доведе до осезателен спад в търсенията. Търсачката им не работеше добре, посетителите не получаваха най-добрите резултати, като това доведе до закономерен отлив към други услуги, като това им отреди между 2 и 3% от обема на всички търсения към момента.
Facebook, която е другият голям интернет гигант към момента обаче няма търсачка, която да се конкурира с горепосочените. Силата на Facebook е в това, че доминира пазара на социални медии, като притежава мрежата с най-лоялни потребители.
Други силни страни на SEO оптимизацията за търсещи машини това са таргетираните органични посещения, като е добре да се знае, че те са различни от посетителите генерирани от Google Adwords (Ads) и други рекламни платформи. Всекидневните търсения по различни ключови думи в Google е над 3.5 милиарда! Тук става дума за много информация и данни в интернет пространството. Кой не би искал да има една съвсем малка част от това насочено към своя сайт?
Това е основното предимство, което прави една оптимизация толкова важен процес и търсена услуга в световен мащаб.
Сайтовете, които са в топ 10 по ключовите думи на органичните резултати и най-качествено съдържание обикновено може да доведе до висока посещаемост и много клиенти.
Разбира се от SEO гледна точка могат да възникнат много други специфични въпроси в зависимост от спецификите на уеб сайта, нишата и много други фактори. Затова ако имате въпроси винаги може да се свържете с нас.