• English
Logo
SEO оптимизация

SEO оптимизация на сайт и онлайн магазин на топ цени

Какво е SEO оптимизация на сайт?

Все по-често се споменава терминът SEO оптимизация, но значението му остава мъгляво за повечето хора. Абревиатурата на съкращението SEO e “search engine optimization”, което преведено на български език означава оптимизация на уеб сайт за търсачките. Най-ясно обяснено, това е процес на оптимизиране и подобряване на даден сайт, за да може той да стане по-добър от гледна точка на търсачките (Google, Yandex, Bing). Оптимизирането на уеб сайтове, като цяло, както и на местно ниво (известна още като локално SEO), цели точно това, при въвеждане на определени ключови думи, един сайт да излиза преди сайтовете на конкуренцията.
At SeoWebDesign, we specialize in comprehensive SEO optimization services that boost your website's visibility and drive traffic. Similarly, our partners at the vavada affiliate program are committed to offering exceptional opportunities through their innovative solutions. Discover how their expertise can further enhance your digital marketing efforts and business success.
Цени за ГАРАНТИРАНИ резултати за SEO оптимизация на сайт и онлайн магазин от специалисти с над 15 години опит. За индивидуална оферта пуснете запитване или ни потърсете ни на ☎ 0887 77 27 87

SEO пакети и цени за абонаментна оптимизация

Може да ни изпратите запитване за индивидуална оферта, но е добре да се запознаете и със SEO ценообразуването.

SEO Starter

900 лв.

/месец
Този SEO абонамент е с минимална продължителност 6 месеца и е подходящ за стартиращи и малки бизнеси, като може да очакваме подобрения около края на месец 3, а планът включва:
Първоначален SEO одит
Консултация и съвети от наша страна за подбор на най-подходящите ключови думи и оптимизацията за класиране на страниците в Google
Базово On page SEO, както и анализ на моментното състояние на сайта в Google
Подбиране и анализ на подходящи лендинг страници на Вашия уеб сайт, с които да бъде класиран в Google
Ежемесечен Content marketing - 1 предоставен от нас материал месечно
Basic Link building - до 10 линка на месец без публикации в медийни сайтове, ако клиента желае такива ще му предоставим списък по наша преценка с преференциални цени.
Осигуряване на до 5 citations/месец за базово Local SEO
Ежемесечен мониторинг на ключовите думи (класиране на сайт)

SEO Standart

1200 лв.

/месец
SEO Standart е с минимална продължителност 6 месеца и е подходящ за средни бизнеси и малки онлайн магазини в средно-конкурентни ниши, като очаквани резултати има около края на месец 4, а планът включва:
Пълен SEO одит на уеб сайт
Консултация и съвети от наша страна за подбор на най-подходящите ключови думи и фрази
On page SEO и подобряване на текстовете на сайта за Google
Подбиране на подходящи лендинг страници и формиране на семантично ядро на съдържанието
Ежемесечен Content marketing - 2 или 3 публикации месечно, като съдържанието се изготвя и предоставя от нашия екип (ако нишата е специфична клиента трябва да прегледа, коригира и одобри материала)
Линк билдинг - до 15 линка на месец
1 публикация в добър медиен/нишов сайт по наша преценка (прави се едновременно с цел PR на бранда и SEO оптимизиране на сайта)
Осигуряване на до 10 citations/месец за базово Local SEO (може да се припокриват с Basic Link Building-a)
Изграждане на TF/DR профили, за да се вдигне авторитета на домейна
Ежемесечен мониторинг на линк профила на сайта
Преглед на посещенията на лендинг страниците и резултати/цели (Goals) в Google Analytics
Изготвяне на SEO досие в което се вписват всички осигурени от нас линкове, за да следите какво точно работим, както подобряване класирането на ключови думи.

SEO Elite

1400 лв.

/месец
SEO Elite е с минимална продължителност 9 месеца и е подходящ за малки и средни бизнеси/онлайн магазини в средно-конкурентни ниши, като очаквани резултати има около края на месец 4, а планът включва:
Пълен SEO одит, технически анализ и изготвяне пълен списък с препоръки
Консултация и съвети от наша страна за подбор на най-подходящите ключови думи/фрази
On page SEO и подобряване на текстовете на сайта за Google
Подбиране на подходящи лендинг страници и формиране на семантично ядро на съдържанието
Ежемесечен Content marketing - 4 или 5 публикации месечно, като съдържанието се изготвя и предоставя от нашия екип (ако нишата е специфична клиента трябва да прегледа, коригира и одобри материала)
Elite Link building - до 20 линка на месец
2 публикации в качествени медийни/нишови сайтове по наша преценка (прави се едновременно с цел PR на бранда и SEO оптимизиране на уеб сайта)
Осигуряване на до 15 citations/месец за базово Local SEO (може да се припокриват с Basic Link Building-a)
Изграждане на TF/DR профили, за да се вдигне авторитета на домейна
Изграждане и менажиране на Social Shield
Осигуряване на Elite Tiered Link Building на сайта
Ежеседмичен мониторинг на линк профила на сайта
Преглед на посещенията на лендинг страниците и резултати/цели (Goals) в Google Analytics
Изготвяне на SEO досие в което се вписват всички осигурени от нас линкове

SEO Business

1900 лв.

/месец
SEO Business е с минимална продължителност 12 месеца и е подходящ за големи бизнеси/онлайн магазини във високо-конкурентни ниши, като очаквани резултати има около края на месец 5, а планът включва:
Пълен SEO одит, технически анализ, изготвяне пълен списък с препоръки и при нужда помощ за изпълнението им
Консултация и съвети от наша страна за подбор на най-подходящите ключови думи/фрази
On page SEO и подобряване на текстовете на сайта за Google
Подбиране на подходящи лендинг страници и формиране на семантично ядро на съдържанието
Ежемесечен Content marketing - 2 или 3 публикации месечно, като съдържанието се изготвя и предоставя от нашия екип (ако нишата е специфична клиента трябва да прегледа, коригира и одобри материала)
Link building TOP - ежемесечно изграждане на линкове към всички лендинг страници на един сайт
3 до 4 публикации в качествени медийни/нишови сайтове по наша преценка (прави се едновременно с цел PR на бранда и SEO оптимизиране на уеб сайта)
Осигуряване на до 20 citations/месец за базово Local SEO (може да се припокриват с Basic Link Building-a)
Изграждане на TF/DR профили, за да се вдигне авторитета на домейна
Изграждане и менажиране на Social Shield
Осигуряване на TOP Tiered Link Building, ниво 2 + 3, за да подсилим Tier 1 връзките
Ежеседмичен мониторинг на линк профила на сайта
Преглед на посещенията на лендинг страниците и резултати/цели (Goals) в Google Analytics
Изготвяне на SEO досие в което се вписват всички осигурени от нас връзки
Всички посочени цени са без ДДС.

Ценообразуването при SEO оптимизация на сайт и онлайн магазин

Нека направим една бърза калкулация колко би струвала КАЧЕСТВЕНА оптимизация на месечна база, като приемем, че SEO агенцията/специалистът поема и осигуряването на качествено съдържание. Например пакетът SEO Standart, които предлагаме за малки и средно големи сайтове и клиентите най-често поръчват.

  • Писане на 2 SEO статии на месец - цена около 100 лв. като това са материли написани от специалисти с доста добър research.
  • Публикуване на до 15 линка на месец - цена около 150 лв. като това са КАЧЕСТВЕНИ линкове, които няма да навредят.
  • Осигуряване на 2 публикации в наша мрежа от блогове, като съдържанието също се изготвя от нашия екип - 100 лв. (съдържание). Тук дори не споменаваме стойността на поддръжка и изграждането на тази мрежа, като това си е наша грижа.
  • Писане на отчети, проследяване как се движат посещенията/класацията и предприемане на мерки при нужда - да кажем 100 лв. труд.
  • 1 публикация в ДОБЪР медиен сайт - от 150 до 350 лв. като отваряме скоба, че ние работим с доста по-добри цени от това, което биха ви предложили повечето големи медии. Да кажем средно по 250 лв. на месец.

Крайна примерна цена за SEO оптимизация

Крайна калкулация около 700 лв. без ДДС, като остатъка е печалба за SEO агенцията. Все пак не очаквате, че някой ще работи БЕЗПЛАТНО, нали? Ако се замислите става ясно, че цените не само не са високи ами и повече от нормални. Свържете се с нас за индивидуална оферта съобразена с вашите конкретни нужди и желания.

Защо евтино SEO НЕ съществува и цените за оптимизация се повишават постоянно?

В наши дни постоянно могат да бъдат видени обяви, като:

  • Евтино SEO на цена от 100 лв.
  • Оптимизация на сайт за 200 лв.
  • Еднократна SEO оптимизация на сайт за ХХХ лв. и т.н

SEO специалистите НЯМА как да предлагат КАЧЕСТВЕНА оптимизация и SEO на ниски цени.

В няколко реда ще се опитаме да обясним защо евтино SEO НЕ съществува, което казваме на всички наши клиенти преди да започнем работа върху нов SEO проект, като отворим една скоба, че цените са приблизителни.

Преди почти 20 години, когато сайтовете бяха значително по-малко беше достатъчно да попълниш ключови думи в мета таговете на своя сайт и класирането ти беше сигурно. С течение на времето обаче търсачките започнаха да подобряват алгоритмите си и класирането започна да става все по-трудно.

Допреди 10 години SEO специалистите често използваха директории, форуми и т.н. свободни за ползване сайтове, за да добавят линкове към сайтовете, като по този начин осигуряваха добро класиране, като тук отваряме скоба, че тази стратегия вече е ВРЕДНА и само би навредила на една SEO оптимизация.

Какво може да се постигне със SEO оптимизация

Оптимизацията на сайтове се фокусира предимно върху следните неща:

  • Да доведе допълнителен трафик от посетители, идващ от търсачките;
  • Да подобри/оптимизира сайта, както за потребителите, така и за търсачките;
  • Да направи сайта по-привлекателен за аудиторията;
  • Да оптимизира ключовите думи вътре в самия уеб сайт, за да може те да съвпаднат с ключовите думи, които най-много се въвеждат в търсачките;
  • Да изтика сайта най-напред в Google резултатите;
  • Да увеличи честотата при която сайтът се обхожда от ботовете на търсачките.

Защо трябва да се направи SEO оптимизация за търсачки?

След като описахме накратко какво е SEO оптимизацията нека разясним накратко как се прави SEO оптимизация за търсещи машини. Представете се, че имате чудесен физически магазин. Може продуктите Ви да са качествени и на конкурентни цени, но магазинът е разположен в краен квартал или на гърба на забутана сграда. 

Няма как хората да Ви намират лесно и със сигурност ще имате трудности в намирането на клиенти, което от своя страна ще доведе до спад във финансовите постъпления и оборота. Същото е с всеки онлайн магазин или фирмен уеб сайт, никой няма да го посещава ако нямате рекламна стратегия и не вложите средства в интернет маркетинг, за да си осигурите добър трафик към себе си, както и печалби.

Работа на SEO агенцията и на оптимизаторите е да покаже Вашия бизнес сайт на хората търсещи даден продукт или услуга в Google и да провери качеството на съдържанието и кои ще са подходящите лендинг страници за съответните ключови думи. Доброто оптимизиране на сайт е това, което може да го изкачи едни гърди напред пред конкуренцията в Google, като не разчитате на платена Google Ads (Adwords) реклама.

Какви са етапите за оптимизация на сайт/онлайн магазин?

SEO одит
On-page SEO
Off-page SEO

SEO одит на уеб сайт и какво може да се очаква като резултати

Ако сайтът Ви е вече изграден и функциониращ наша работа е необходимо да направим пълен технически одит на тези вътрешни и външни фактори, които оказват влияние при SEO оптимизацията за търсачки. В процеса на работа да намерим слабостите допуснати при изработка на сайта, да дадем насоки на разработчиците или сами да ги отстраним.

В наше време много повече сайтове страдат от допуснати различни технически грешки от разработчиците. Понякога е достатъчно чрез леки корекции, да се променят малки фрагменти в кода на сайта и това да доведе до значително покачване в класирането в Google. Друг път пък промените са свързани с цялостна промяна на структурата на сайта. Чрез тези промени може да се получи временен спад, но в дългосрочен план това да е печеливша стратегия и да направи така, че сайтът да стане лидер в своята ниша.

Други сайтове пък страдат от вреди нанесени от небрежно SEO и за да бъде поправено това което е направила предишна SEO агенция понякога се искат месеци усилена работа, и да се вложат доста средства преди позициите на ключови думи да донесат търсените резултати. Достатъчно е само да има проблеми в дизайна за определени мобилни устройства и това веднага ще се отрази в резултатите на Google.

On-page SEO на сайт/онлайн магазина

  • Правилно подбиране и анализ на заглавия и описания на страниците, продуктите/услугите за Google. Тези анализи са винаги свързани с търсенията по съответните ключови думи.
  • Правилно използване и анализ на headings (H1, H2, H3, H4, H5, H6), за Google и за Search Engine Optimization използването на ключовите думи в заглавията на сайта е от огромно значение. Те могат да помогнат много при класирането.
  • Създаване на съдържание (Content Marketing), насищане на съдържанието с ключовите думи определени при анализа и подготовка за SEO;
  • Подобрение на кода, добавяне на кеширащи модули, използване на модули за компресия, с помощта на които чувствително могат да се подобрят работата и оптимизацията на уеб дизайна на сайта, и да се намали Bounce rate;
  • SEO oптимизация на изображенията, добавяне на ALT/Title тагове;
  • Анализиране на грешките (4xx, 5xx) и отстраняването им;
  • Добавяне и оптимизацията на вътрешни връзки (internal linking) на сайта;
  • Конфигурация и подаване на XML sitemap към основните търсачки (Google, Bing, Yandex);
  • Добавяне на robots.txt на сайта;
  • Премахване/коригиране на дублирано съдържание, което може да окаже решаващо значение за класиране на вътрешните страници;
  • Проверка за правилно пренасочване на www версия на уебсайта;
  • При възможност добавяне на Structured data markup (Microdata) или писане на JSON код за тези страници, които сме определили, като "продаващи";
  • SEO анализ на определените ключови думи с добър обем месечни търсения, трудност при класиране, long tail keywords и други.

Off-page SEO, познато още и като външна оптимизация

  • Извличане, преглед и анализ на съществуващите входящи връзки на сайта;
  • Създаване и качване на Google Disavow файл (само ако намерим зловредни връзки, които смятаме, че биха навредили);
  • Добавяне на уеб сайта в подходящи за целта авторитетни релевантни сайтове (това зависи и от нишата на сайта). Възможно е да добавяме връзки и от други подходящи източници;
  • SEO проверка на URL адресите за аномалии/грешки и други;
  • Създаване на Social Shield на сайта (множество профили в популярни социални мрежи и споделяне на съдържание от сайта). Хубаво за SEO e да се споделя свежото съдържаниe от вашия сайт редовно;
  • Създаване на Trust Flow профили с добър DR (Domain Rating);
  • Създаване на Google My Business страница (ако бизнесът е вече съществуващ и не е заявен се прилага "Claim"); Google my Business е много силно оръжие в Local SEO за Google и не е за подценяване особено за сайтове за локални услуги.
  • Преглед и SEO анализ на входящите връзки на сайтове на конкуренцията. При възможност добавяне на същите линкове към сайта и намиране на други подобни сайтове, като целта е линк профила да е максимално близък до този на конкуренцията.
  • Следене на последните тенденции и ъпдейти на Google и при нужда промени по цялостната SEO стратегия на сайта.

Основните похвати при оптимизация за търсачки

Много собственици на сайтове и онлайн магазини не разбират защо техният уеб сайт не е на първо място, при търсене на продукт или услуга, които и те предлагат. SEO специалистите също понякога изпитват затруднения да разберат, какво още му е нужно на един сайт да надмине конкуренцията. Често срещана грешка е и да се разчита, че когато се прави уеб дизайн на сайта или онлайн магазин разработчика автоматично ще направи и оптимизация за търсачки.

Оптимизацията обхваща 3 главни направления:

  1. Честотата на обхождане на сайта;
  2. CTR или колко кликвания има един сайт;
  3. Ангажираността на посетителите със съдържанието вътре в сайта.

Това са трите главни неща, които определят, колко успешно ще се представи един сайт в търсачките. Без подобряване на тези три характеристики, уеб сайтът няма как да увеличи приходите, които носи, да подобри класирането си по ключови думи или да увеличи трафика си от посетители.

Повечето специалисти, които се занимават с оптимизация на сайтове ще ви отговорят, че всичко зависи от обхождането на сайта и от индексирането му, но истината е, че има много други неща, които трябва да се подобрят.

Функционалността

Всичко започва от това как точно работят търсачките. Те дават приоритет на някои сайтове, а други ги пращат назад в резултатите, тоест търсачките определят правилата на играта. Първо обаче, уеб сайтът трябва да бъде индексиран, а това се случва след като търсачката го обиколи с един от нейните ботове. Индексирането е нещо, като „виждането“. След като търсачката вече вижда сайта, то тя е готова да определи, дали той заслужава да бъде на челни позиции.

А той би заслужил да е на някоя от първите позиции, ако отговаря на ключовите думи, които се търсят. Трябва да осигурява и най-добрата стойност за потребителите, тоест кликайки на линка, потребителите трябва да се задържат някакво време вътре, като четат някоя статия, гледат видео или по някакъв начин взаимодействат със съдържанието. В противен случай, това е лош знак за търсачките и те оценяват уеб сайта ниско.

Логиката е следната: „Ако потребителите са въвели някакви ключови думи в търсачката, видели са сайта, кликнали са на него и след това веднага са го напуснали, означава, че той не им е предложил нужната информация, следователно няма защо да стои напред в резултатите“.

Как работят търсачките?

Търсачките притежават ботове, които обхождат сайтовете в интернет пространството. Ботовете отиват в интернет сървъра и обхождат цялото съдържание, което не е ограничено, тоест разрешено е за достъп. След като го обходят, те пренасят съдържанието на техен сървър - примерно на Google сървър. Google сървърът ще си го подреди по определен начин и ще е готов да връща отговори, когато някой попита нещо в търсачката, тоест направи заявка.

Кое е това нещо, което дава приоритет на едни сайтове, а избутва други назад в резултатите?

На първо място това е честото обхождане на сайта, при което се виждат промените по него, добавеното съдържание, увеличения трафик и др. След това търсачките обръщат внимание на това, дали много хора кликат на Вашия уебсайт и колко време се задържат там.

Когато всички тези неща са налице, сайтът има стабилна позиция в Google резултатите и стабилен трафик от посетители.

Други търсачки които трябва да разгледаме при SEO оптимизацията

Bing търсачката на Microsoft държи малко над 6% от пазара.

Yahoo! е търсачката която доминираше света на търсачките преди появата на феномена Google. Обаче лошата стратегия и планиране в Yahoo! през годините е това което доведе до осезателен спад в търсенията. Търсачката им не работеше добре, посетителите не получаваха най-добрите резултати, като това доведе до закономерен отлив към други услуги, като това им отреди между 2 и 3% от обема на всички търсения към момента.

Facebook, която е другият голям интернет гигант към момента обаче няма търсачка, която да се конкурира с горепосочените. Силата на Facebook е в това, че доминира пазара на социални медии, като притежава мрежата с най-лоялни потребители.

Какво е органичен трафик и връзка със SEO на сайт/онлайн магазин?

Други силни страни на SEO оптимизацията за търсещи машини това са таргетираните органични посещения, като е добре да се знае, че те са различни от посетителите генерирани от Google Adwords (Ads) и други рекламни платформи. Всекидневните търсения по различни ключови думи в Google е над 3.5 милиарда! Тук става дума за много информация и данни в интернет пространството. Кой не би искал да има една съвсем малка част от това насочено към своя сайт?

Това е основното предимство, което прави една оптимизация толкова важен процес и търсена услуга в световен мащаб.

Сайтовете, които са в топ 10 по ключовите думи на органичните резултати и най-качествено съдържание обикновено може да доведе до висока посещаемост и много клиенти.

Разбира се от SEO гледна точка могат да възникнат много други специфични въпроси в зависимост от спецификите на уеб сайта, нишата и много други фактори. Затова ако имате въпроси винаги може да се свържете с нас.

Свържете се с нас





    4.9/5 - (90 votes)
    crosschevron-down